برگزاری جلسه شورای گروه آموزشی زیستفناوری پزشکی در دانشکده فناوریهای نوین علوم پزشکی گلستان
جلسه شورای گروه آموزشی زیستفناوری پزشکی دانشکده فناوریهای نوین علوم پزشکی گلستان، با حضور ریاست، مدیر و اعضای گروه زیست فناوری پزشکی در روز سهشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۴ در سالن کنفرانس دانشکده برگزار شد.
در این نشست، اعضای گروه به بررسی مسائل آموزشی، پژوهشی و برنامههای توسعهای گروه پرداختند. همچنین، راهکارهای ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی، بهبود فرآیندهای آموزشی و حمایت از پروژههای تحقیقاتی دانشجویان از جمله محورهای اصلی گفتگو بود.
دفعات مشاهده: 383 بار |
دفعات چاپ: 173 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر