اخبار دانشکده : برگزاری جلسه شورای گروه آموزشی زیست‌فناوری پزشکی در دانشکده فناوری‌های نوین علوم پزشکی گلستان

 | تاریخ ارسال: 1404/4/18 | 
برگزاری جلسه شورای گروه آموزشی زیست‌فناوری پزشکی در دانشکده فناوری‌های نوین علوم پزشکی گلستان
جلسه شورای گروه آموزشی زیست‌فناوری پزشکی دانشکده فناوری‌های نوین علوم پزشکی گلستان، با حضور ریاست، مدیر و اعضای گروه زیست فناوری پزشکی در روز سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۴ در سالن کنفرانس دانشکده برگزار شد.
در این نشست، اعضای گروه به بررسی مسائل آموزشی، پژوهشی و برنامه‌های توسعه‌ای گروه پرداختند. همچنین، راهکارهای ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی، بهبود فرآیندهای آموزشی و حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی دانشجویان از جمله محورهای اصلی گفتگو بود.

 
​​​​​​​

دفعات مشاهده: 383 بار   |   دفعات چاپ: 173 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشکده فناوری های نوین دانشگاه علوم پزشکی گلستان می باشد.